Friday, June 3, 2011

Kenangan di sini....opis....


emmm...lama rasanya tidak menulis kan...sejak aku mendapat kerja baru selepas frust tak dapat jadi cikgu..apa kan daya bukan rezeki ku..."Allah hilangkan sekejap matahari, rupanya Dia nak hadiahkan kita pelangi yang sangat indah"...begitu la dengan ku...bukan rezeki ku untuk menjadi guru..namun rezeki lain menantiku...Alhamdulillah dapat offer kerja permanet walaupon bukan government tapi syukur rezeki ku masih ada...dan harapan ku semoga rezeki masih tebuka didepan sana...

Alhamdulillah aku amat serasi dengan jawatan sekarang...mula2 cuak jgak nak mulakan kerja tempat baru sebab pernah ada history dapat bos yang cerewet & garang...mula2 report duty cuak jugak tengok bos baru yang tinggi..yelah aku kan kecik (comel ahh perasan..hee) mati la aku kalau buat salah mesti kena teruk ni...huu...(dalam hati aku berkata2...)...lama-lama........

wahhh...sungguh bertuah aku ni dapat bos yang perihatin dan baik hati...haaa...(kalo bos baca mesti kembang hidong beliau...hee)...beliau seorang yang sangat memahami dan komited dalam kerjanya...heee...rakan sekerja pon alhamdulillah baik2 & ceria2 semuanya...menambahkan lagi kesukaan aku bekerja di situ...

sekian la celoteh aku sebab mata pon dah ngantuk...semoga rezeki ku dimurahkan dan mendapat bekat darinya...akhir kata terima kasih boss kerana menjadi seorang boss yang memahami dan perihatin terhadap staff nya..hee

P/S: tiada unsur paksaan dan bodek2 bos yaa...ini adalah kisah benar dari hatiku...hii...byee..jmpa lagi yaa dilain siaran...

No comments:

Post a Comment