Wednesday, June 15, 2011

K.A.W.A.N

Salam ceria buat semua....

hai, skali lagi aku nak merepek di ruangan maya ini..heee...sebelum tu nak tanye, korang pernah jumpa tak sape2 yang tidak ada kawan...setahu aku, aku tak penah pulak jumpa makhluk yang mengaku dirinya tidak mempunyai kawan. mesti pelik kan kalao hidup ni takde kawan..kemana-mana sahaja kita pergi mesti ada jumpa kawan baru tak kira la baru kenal atau dah lama kenal..dan aku memang tak boleh hidup tanpa kawan.. hidup tu tetap hidup tapi mesti sunyi tahap gajah punyerla tanpa kawan..walaopun bertukar-tukar kawan, kawan yang baru datang tetapi kawan yang lama takkan kita lupakan...

Kalao nak bilang bape orang kawan yang aku ada, memang tak dapat nak bilang...kawan suka dan duka pon ramai..sungguh bertuah aku mempunyai kawan yang sanggup berkongsi masalah, berkongsi ketawa, berkongsi makan n minum, berkongsi bantal, berkongsi smua la...opss, bukan smua ehh, apa2 yang boleh kongsi la kan..hee...trima kaseh kawan2...rindunya wktu2 dulu...waktu bersama kawan2...hiii...

Tapi bila dah kerja ni, nak dating dengan kawan2 pon tak dapat. lagi2 la bila rmai kawan2 yang dah berumah tangga n ada anak..setakat ni alhamdulillah dapat p weding kawan2..ada la jugak yang tak dapat p, tapi doa kan ada..doa dari jauh memadai...kan kawan2...tahniah kepada semua kawan2...apa pon aku tumpang bahagia melihat korang bahagia...bila la dapat jumpa lagi kan, jalan2 tgk wayang, jalan shoping2, usha2 ...waktu tu mungkin dah takder..namun kenangan tetap dalam hati...buat smua kawan2, Terima Kasih...kalian pernah membuat ku ketawa, senyum & BaHaGia...sekian...


3 comments:

  1. haha..sunyi tahap gajah beb. ko gune ayat waden ni..haha. betul2. rindu ar zaman dulu2 mek. rindu sangat umah jalan rejang..sob sob

    ReplyDelete
  2. haha...aku pun rindu ko & ahli2 jln rejang jgk!!!!!huhu....

    ReplyDelete
  3. wah, best nye kamu dua ada jenguk blog aku..hee...tq darl..aku pon merindui kamu kamu...Fid: haah, ayat warden, masih ku ingat...he..zura: rindu la, p ronda2 dgn keta comel kamu...hee

    ReplyDelete